Irodai ügyintéző/ asszisztens (
Budapest XII. kerület
)
Partnercégünk 30 éve egészségügyi és nagykonyhai berendezések
forgalmazásával foglalkozik. Jelenleg új munkatársukat keresik, aki az iroda
adminisztratív feladatainak összefogását végzi és ügyvezető munkáját segíti.
Feladat
Adminisztráció
Irodai levelezés bonyolítása
Ügyvezetővel való együttműködés, kiadott feladatok hatékony elvégzése
Ajánlatok, közbeszerzési pályázatok és megrendelések előkészítése, lebonyolítása és az azokkal kapcsolatos nyilvántartás
Magyar és külföldi partnerekkel való kapcsolattartás
Amit kínálunk
Versenyképes bérezés megegyezés szerint
Hétfőtől péntekig, 8-16.30 -ig tartó munkaidő
Elvárások
Precíz, önálló munkavégzés
Angol nyelv középfokú ismerete és gyakorlati alkalmazása szóban és írásban
Microsoft Office (Word, Excel) programok felhasználói szintű ismerete
Középfokú iskolai végzettség (Érettségi megléte)
Hasonló területen - pl.: adminisztráció, ügyvezető asszisztens, ajánlatadó - szerzett 1-3 év tapasztalat
Legkisebb szükséges iskolai végzettség:Középfokú iskolai végzettségek
Szoftver ismeret:
Office(Felhasználói szint)
Személyes kompetenciák:
Precizitás
,
Önállóság
Hirdetés adatai
Munkaidő:
Teljes munkaidő
Munkavégzés típusa:
Alkalmazott
Hiba történt!
Elnézését kérjük! A folyamat során váratlan hiba lépett fel! Kérjük, próbálja meg később.
Köszönjük, sikeresen jelentkezett a következő hirdetésre: Irodai ügyintéző/ asszisztens
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.