Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Irodai ügyintéző/ asszisztens ( Budapest XII. kerület )
Partnercégünk 30 éve egészségügyi és nagykonyhai berendezések forgalmazásával foglalkozik. Jelenleg új munkatársukat keresik, aki az iroda adminisztratív feladatainak összefogását végzi és ügyvezető munkáját segíti.
Feladat
  • Adminisztráció
  • Irodai levelezés bonyolítása
  • Ügyvezetővel való együttműködés, kiadott feladatok hatékony elvégzése
  • Ajánlatok, közbeszerzési pályázatok és megrendelések előkészítése, lebonyolítása és az azokkal kapcsolatos nyilvántartás
  • Magyar és külföldi partnerekkel való kapcsolattartás
Amit kínálunk
  • Versenyképes bérezés megegyezés szerint
  • Hétfőtől péntekig, 8-16.30 -ig tartó munkaidő
Elvárások
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Angol nyelv középfokú ismerete és gyakorlati alkalmazása szóban és írásban
  • Microsoft Office (Word, Excel) programok felhasználói szintű ismerete
  • Középfokú iskolai végzettség (Érettségi megléte)
  • Hasonló területen - pl.: adminisztráció, ügyvezető asszisztens, ajánlatadó - szerzett 1-3 év tapasztalat
  • Legkisebb szükséges iskolai végzettség: Középfokú iskolai végzettségek
  • Szoftver ismeret: Office(Felhasználói szint)
  • Személyes kompetenciák: Precizitás , Önállóság
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x