Általános irodai munkatárs (
Budapest III. kerület
)
Szeretnél egy piacvezető cégnél Általános irodai munkatársi pozícióban hozzájárulni egy modern iroda hatékony működéséhez és egy jó hangulatú csapat tagja lenni? Ebben az esetben Téged keresünk, csatlakozz partnercégünkhöz és erősítsd Csapatukat! Amennyiben érdekesnek találod a lehetőséget és megfelelőnek tartod magad a leírtak alapján, jelentkezz frissített önéletrajzoddal!
Feladat
irodai adminisztrációs feladatok: levelek írása, nyomtatása, szerződések iktatása
partner cégek adatváltozásainak aktualizálása
referencia lista készítése
szabadság program adminisztrátori feladatainak teljeskörű ellátása: éves szabadságkeret, betegállomány, jelenléti ívek kezelése
vendégekkel kapcsolatos feladatok a recepción
tárgyalófoglalás kezelése és tárgyalók rendezése
postázással, futárküldeményekkel kapcsolatos feladatok elvégzése
telefonok fogadása, telefonközpont kezelése
iroda tisztaságának rendszeres ellenőrzése, éves nagytakarítás intézése
irodaszerrendelés az igények összegyűjtésével
gondoskodás a konyhák, tárgyalók rendeltetésszerű használhatóságáról, fogyó eszközök feltöltése és beszerzési igény jelzése
irodai gépek, eszközök, készülékek működésének fenntartása, karbantartás és javítás megrendelése
fénymásolás, szkennelés
beléptető rendszer és riasztórendszer kezelése
részvétel éves irattározásban, iratok selejtezésében, tárgyi eszköz leltározásban
kapcsolattartás vezetőkkel, kollégákkal, külső cégekkel
vezérigazgató és operatív igazgató adminisztrációs munkáinak támogatása
Amit kínálunk
pozícióhoz illeszkedő bérezés
hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban
Köszönjük, sikeresen jelentkezett a következő hirdetésre: Általános irodai munkatárs
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.