Magyarország piacvezető irodaszer-nagykereskedése vagyunk, az elmúlt több, mint 30 évben és
továbbra is az a célunk, hogy fejlesszük szervezetünket, eszközeinket és szolgáltatásainkat, hogy
irodaszer-kereskedő Partnereinket maximálisan támogathassuk.
Szlovákiában, Csehországban és Horvátországban is alapítottunk leányvállalatokat az elmúlt években.
A Corwellnél termékmenedzserként egy támogató csapat tagja lehetsz, ahol
izgalmas, kihívásokkal teli feladatkörben bontakoztathatod ki tehetségedet.
A jól kialakított folyamatok mellett mindig van lehetőség önálló
döntéshozatalra, fejlesztésre és megújulásra is.
Téged keresünk, ha úgy érzed, szívesen és felelősen vennél részt világszerte elismert írószermárkák
építésében, ha szeretsz és tudsz kommunikálni az ügyfelekkel, és ha szívesen tanulnál egy összetett szervezet működéséről annak részeként.
Ha megdobbantotta a szíved a fent leírt gondolatsor és csatlakoznál hozzánk, fizetési igényeddel
ellátott jelentkezési anyagodat a küldd el a "Jelentkezem" gomb megnyomásával.
Feladataid a következők lesznek:
-
Vevői árajánlatok készítése
-
Vevői kérdések megválaszolása
-
Leányvállalatokkal, szállítókkal való napi kapcsolattartás
-
Vevői aktivitások kidolgozása, végrehajtása
-
Szállítói ártárgyalásokon való aktív részvétel
-
Termékválaszték folyamatos elemzése, felülvizsgálata, új termékek piaci bevezetése.
-
Terméktréningek, oktatások szervezése
-
Hírlevelek, akció javaslatok kidolgozása
-
Kiadványok összeállításában való közreműködés
-
Piac- és versenytárs elemzés
-
Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel telefonon, írásban
Pár ok, amiért jó nálunk dolgozni:
-
Kellemes légkör és támogató kollégák fogadnak.
-
Változatos feladatokkal találkozhatsz, kiélheted a kreativitásod papíron és az online térben egyaránt.
-
Világmárkák építésében közreműködhetsz a termékportfólió kialakításától az akciók megtervezéséig.
-
Hosszú távon számítunk a munkádra, és támogatjuk karrier céljaid.
-
Széleskörű béren kívüli juttatásokra számíthatsz.
-
Ingyenes privát autóbuszjáratunk hoz el Újpest-Városkaputól (mindössze 15 perc a menetideje), hogy könnyen eljuthass az irodába.
-
Nálunk nem kérdés, hogy zöldek vagyunk, és a társadalmi felelősségvállalásban is odatesszük magunkat, hiszen alapítványi főtámogatóként támogatjuk a rászoruló gyermekeket.
-
Nem utolsó sorban azért, mert mi tudjuk, hogy a sikerünk Neked (is) köszönhetjük.
-
Munkaidő: hétfőtől péntekig 8:15-17:00 (45 perc szünettel)
Amit kérünk Tőled:
-
Magabiztos, erős MS Office ismeret (Excel, Word, Power Point)
-
Erős, kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban is egyaránt
-
Középfokú végzettség
-
Precíz, önálló munkavégzés, határidők pontos betartása
-
Kereskedelemben való jártasság
-
Nyitottság az új kihívásokra
-
Marketing iránti érdeklődés – márkaépítéshez elengedhetetlen a kreatív gondolkodás
-
Legyél magabiztos és határozott a munkád során
-
Szeress kommunikálni szóban és írásban egyaránt – ennél a munkakörnél ez kulcsfontosságú
-
Ügyfél- és eredményorientáltság
+1 Checklist – Rád mennyi igaz?:
-
Nem ijedek meg a váratlan kihívásoktól és a változatos feladatoktól.
-
Kreatívan megoldom a felmerülő problémákat.
-
Szívesen dolgozom önállóan és csapatban is megállom a helyem.
-
Párhuzamosan több feladatra is tudok koncentrálni.
-
Érdeklődöm az irodaszerek után és szívesen részt vennék olyan márkák építésében, mint pl. a Staedtler, Schneider.
-
+1: Munkahelyi környezetben magabiztosan használom az angol nyelvet (írásban és szóban is).
-
Felsőfokú végzettség előny