Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Irodai ügyintéző asszisztens
Webshop logisztikával foglalkozó cégünk irodájába keresünk új munkatársat irodai ügyintéző asszisztens pozícióba, adminisztratív feladatok ellátására
Feladat
    • Napi adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
    • Árajánlatok, szerződések készítése
    • Adatok rögzítése, feldolgozása
    • Beérkező levelek, iratok kezelése, iktatása
    • Kimutatások készítése
    • Ügyfélszolgálati megkeresések gyors, pontos kiszolgálása
    • Személyes, telefonos -és e-mailes napi kapcsolattartás magyar és külföldi partnerekkel is
Amit kínálunk
    • Versenyképes jövedelem Nettó 350.000-450.000 Ft
    • Bejelentett, hosszú távú munkalehetőség
    • Utazási támogatás
Elvárások
    • Érettségi vagy diploma
    • Tárgyaló képes angol nyelvtudás
    • Alapvető felhasználói számítástechnikai ismeretek, MS Office használata (Excel, Word, Outlook...)
    • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban
    • Megbízhatóság
    • Ügyfélorientált hozzáállás
    • Terhelhetőség
    • Precíz munkavégzés
    • Csapatban és önállóan dolgozni tudás
  • Legkisebb szükséges iskolai végzettség: Középfokú iskolai végzettségek
  • Nyelvismeret: Angol(Középfok)
  • Szoftver ismeret: Office(Felhasználói szint)
  • Személyes kompetenciák: Jó kommunikációs készség , Megbízhatóság , Ügyfélorientált gondolkodás , Csapatközpontú szemlélet , Önállóság
Előnyök
    • Irodai, adminisztrációs, asszisztensi területen szerzett tapasztalat
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x