Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Irodai ügyintéző asszisztens ( Budapest XI. kerület )
Webshop logisztikával foglalkozó cégünk irodájába keresünk új munkatársat irodai ügyintéző asszisztens pozícióba, adminisztratív feladatok ellátására
Feladat
  • Napi adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
  • Árajánlatok, szerződések készítése
  • Adatok rögzítése, feldolgozása
  • Beérkező levelek, iratok kezelése, iktatása
  • Kimutatások készítése
  • Ügyfélszolgálati megkeresések gyors, pontos kiszolgálása
  • Személyes, telefonos -és e-mailes napi kapcsolattartás magyar és külföldi partnerekkel is
Amit kínálunk
  • Versenyképes jövedelem Nettó 350.000-450.000 Ft
  • Bejelentett, hosszú távú munkalehetőség
  • Utazási támogatás
Elvárások
  • Érettségi vagy diploma
  • Tárgyaló képes angol nyelvtudás
  • Alapvető felhasználói számítástechnikai ismeretek, MS Office használata (Excel, Word, Outlook...)
  • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban
  • Megbízhatóság
  • Ügyfélorientált hozzáállás
  • Terhelhetőség
  • Precíz munkavégzés
  • Csapatban és önállóan dolgozni tudás
  • Legkisebb szükséges iskolai végzettség: Középfokú iskolai végzettségek
  • Nyelvismeret: Angol(Középfok)
  • Szoftver ismeret: Office(Felhasználói szint)
  • Személyes kompetenciák: Jó kommunikációs készség , Megbízhatóság , Ügyfélorientált gondolkodás , Csapatközpontú szemlélet , Önállóság
Előnyök
  • Irodai, adminisztrációs, asszisztensi területen szerzett tapasztalat
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x