Partnercégünk egy stabil hátérrel és biztos jövőképpel rendelkező cég,
melynek fő tevékenységi köre a higiéniai papír, és egyszer használatos műanyag termékek, valamint professzionális tisztítószerek és vegyi áruk, takarítóeszközök, csomagolóanyagok értékesítése.
-
beérkező ajánlatkérések feldolgozása
-
napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel
-
az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása: árajánlatok / szerződések készítése, vevői rendelések kezelése
-
nyilvántartások kezelése, irat rendszerezés elektronikusan és papíralapon
-
hosszútávú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő, stabil hátterű cégnél
-
versenyképes, bejelentett fizetés, heti 40 órás alkalmazotti munkaviszony
-
szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
-
családias, jó hangulatú munkahelyi légkör
-
középfokú végzettség
-
értékesítés orientált, ügyfél centrikus gondolkodásmód
-
kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
-
megfelelő termékismeret, amelynek elsajátításához segítséget nyújtunk
-
precíz, pontos, önálló munkavégzés
-
felhasználói szintű számítógép használat (MS Office, Excel)
-
kreatív és rugalmas csapatmunkára való készség
-
kereskedelemben / értékesítésben / irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat
-
debreceni vagy ahhoz közeli lakóhely
-
Munkaidő:
Teljes munkaidő
-
Munkavégzés típusa:
Alkalmazott