Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Irodai adminisztrátor ( Nyékládháza )
Partnercégünk bemutatkozása: Az HVAC területén korszakalkotó rendszermegoldásokkal szolgálunk egy élhetőbb jövőért. Nap mint nap azon dolgozunk, hogy utat törjünk a fenntartható és energiakímélő lég- és vízkezelő megoldások ipari és mezőgazdasági alkalmazásának. Ám ahhoz, hogy elérjük céljainkat, szükségünk van egy ambiciózus szakemberre.
Feladat
    • Adminisztrációs feladatok ellátása
    • Beérkező számlák kezelése, rögzítése, scannelés, rendszerezés
    • Könyvelési anyagok előkészítése
    • Személyügyi és munkaügyi nyilvántartások vezetése
    • Kimutatások, statisztikák készítése
    • Az ügyvezető és az irodavezető munkájának segítése
Amit kínálunk
    • versenyképes jövedelem ( bruttó 450.000,-Ft)
    • lojalitás
    • kiszámítható munkaidő szabad hétvégékkel
    • családias környezet
    • hosszú távú munkalehetőség
    • határozatlan idejű munkaszerződés
    • munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
Elvárások
    • Minimum középfokú végzettség
    • Magas szintű MS Office ismeretek, stabil számítógép használat
    • Hasonló munkakörben szerzett gyakorlat, irodai tapasztalat
    • Munkavégzés önállóan és csapatban
    • Jogosítvány, saját autó
    • precíz, pontos munkavégzés
    • terhelhetőség
    • megbízhatóság
    • lojalitás
    • rendszerben való gondolkodás
    • jó kommunikációs készség
    • munkájára és önmagára igényes
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x