Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Hulladékgazdálkodási adminisztrátor! Munkavégzés helyszíne: Kecskemét településen


Partnercégünk több, mint 30 éve foglalkozik hulladékok begyűjtésével, szállításával és kezelésével, ezzel magas szinten hozzájárul környezetünk védelméhez. Komplex technológiákkal és szolgáltatásaival a hazai piac egyik legnagyobb szereplője. Most Neked is lehetőséged nyílik csatlakozni eredményes csapatunkhoz.

 Amennyiben úgy érzed, hogy ez a lehetőség Hozzád szól és rendelkezel a megfelelő tudással, vállalod a  kétműszakos munkarendet kérjük, küld be részletes fényképes szakmai önéletrajzod bérigény megjelölésével
Feladat
    Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:
    • Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
    • MOHU partner portál rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
    • Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
    • Telephelyi hulladékforgalomhoz kapcsolódó hulladéknyilvántartás pontos vezetése
    • Hulladékátvételekhez és hulladékkiszállításokhoz szükséges okmányok elkészítése
    • készpénzes számlák előkészítése
    • hulladék forgalom nyomon követése, hulladék átvételekhez kapcsolódó dokumentumok (Szállítási lapok, szállítólevelek, írásbeli megállapodás és anyagkísérő okmány) adattartalmának folyamatos felülvizsgálata
    • Göngyöleg nyilvántartás vezetése
    • Társaság partnereivel telefonon történő adategyeztetés a mérlegelt tömegadatok alapján
Amit kínálunk
    Mit kínálunk a munkádért cserébe...:
    • Kiemelkedő cafetéria juttatás , már az első hónaptól (SZÉP-kártya) + év végi jutalom
    • Kihívást jelentő feladatok, szakmai fejlődési lehetőség, támogató munkahelyi légkör
    • Fő állású munkaviszony, határozatlan idejű munkaszerződés
    • Stabil hosszútávú munkalehetőség és családias jó hangulat, jó légkör, megbecsülés és biztos munkáltatói háttér várja
Elvárások
    Ezt a lehetőséget pont Neked találtuk ki, ha…:
    • két műszakos munkarend vállalása (06:00-14:30, 12:30-21:00)
    • jó szervezői és kommunikációs képesség,
    • MS Office felhasználói szintű ismerete,
    • pontos, precíz munkavégzés
Előnyök
    • környezetvédelmi (hulladékgazdálkodási) és ADR előírások ismerete.
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x