Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Gazdasági ügyintéző, adminisztrátor állás! Munkavégzés helyszíne: Budapest XII. kerület ( Budapest IV. kerület )
Parnercégünk részére keresünk új munkatársat, azonnali kezdéssel!
Feladat
  • Recepciós feladatok (beérkező telefonhívások, e-mailek, ügyfelek, vendégek fogadása)
  • Klasszikus irodai adminisztratív feladatok (iratok kezelése, iktatás, hivatalos levelek írása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, e-mailek kezelése), az iroda napi működésének biztosítása
  • Munkatársak napi munkájának adminisztratív támogatása
  • Házi pénztár kezelése és esetleges könyvelése
  • Logisztikai feladatok intézése
  • Nyilvántartások készítése, naprakészen tartása és
  • Könyvelési bizonylatok előkészítése könyvelésre esetlegesen szállítói számlák könyvelése
  • Munka – bérszámfejtési előkészítő adminisztráció
Amit kínálunk
  • Hosszútávon biztos állás
  • Versenyképes jövedelem
  • Céges telefon
  • teljes munkaidős (8:00 - 16:30), állandó, bejelentett munkahely
  • családias, barátságos csapat
Elvárások
  • min. Középfokú végzettség (szakirányú érettségi)
  • 1-3 év tapasztalat hasonló feladatkörben
  • Magabiztos Microsoft Office ismeretek
  • Határozott kiállás
  • Kitartó és agilis, de empatikus személyiség
  • Jó kapcsolati és kommunikációs készség
  • "B" kategóriás vezetői engedély
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x