Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Cargo adminisztrátor (Export/Import ügyintéző)
Visszajelzések alapján büszkén írhatjuk le, hogy a Çelebi egy jó munkahely. Bővülünk és hamarosan beköltözünk új és modern központunkba a Cargo Citybe, így szívesen várjuk azok jelentkezését, akik úgy érzik passzolnak a képbe. Mi vagyunk a Çelebi Ground Handling Hungary Kft. Cargo Csapata Szívesen látjuk motivált és tanulni vágyó, akár pályakezdő leendő kollégáinkat az alábbi munkakörbe:
Feladat
    • MIT CSINÁL EGY CARGO ADMINISZTRÁTOR?
    • Röviden: Az általunk kezelt járatok teljeskörű okmánykezeléséért és adminisztrációjáért felel.
    Kicsit hosszabban, részletezve:
    • Informálja az ügyfeleket és vezeti a küldeményekkel kapcsolatos nyilvántartásokat
    • Fuvarokmányok kezelése
    • Kapcsolattartás a légitársaságok képviseleteivel és az ügyfelekkel, illetvevalamint a vámhivatallal
    • Statisztikák és vámjelentések készítése
    • Járatokkal kapcsolatos egyéb adminisztrációs ügyintézés
Amit kínálunk
    Munkarend, munkaidő:
    • betanulás alatt az első 1,5 – 2 hónapban normál „5+2-es” munkarendben kell járnod dolgozni, hétfőtől – péntekig (8-16 vagy 9-17 vagy 11-19), napi 8 órás munkavégzés keretében
    • betanulás után pedig Veled egyeztetve többfajta munkarend is elképzelhető (délelőttös, délutános és éjszakás is) vagy pl. 2+2-es munkarend, ami 2 nap munkát (egy nappal 12 órás műszak, egy éjszaka 12 órás műszak), 2 nap pihenőt tartalmaz
    • MIT TESZÜNK AZÉRT, HOGY TÉNYLEG SZERESD A MUNKÁD?
    Kezdjük akkor ezzel a részével:
    • Egyrészt korrekt és bejelentett alapfizetésed lesz, konkrétan a nettó 180.000 – 200.000 Ft indulásként (ebben csak a bónusz van benne, ebből már nem jön le semmi!) kezdetben 8 esetenként 10 órás napi munkaidővel számolva!
    • Egyszerűen és közérthetően tájékoztatunk a béren kívüli juttatásokról.
    Ezért összegyűjtöttük a cafeteriával kapcsolatos leggyakoribb kérdéseiteket és válaszokat:
    • Mikor kapok először cafeteriát? A 3 hónapos próbaidőd lejártát követően, a negyedik fizetéseddel érkezik a számládra 3 havi összeg. (Összesen nettó 3X16.320 Ft)
    • Kapok cafeteriát a próbaidő alatt? Nem.
    • Mennyi cafeteriát kapok havonta nettóban? Nettó 16.320 Ft-ot fogsz kapni.
    • Egyébként…
    • A teljes fizetésünket rengeteg tényező befolyásolja. Nálunk is van lehetőség bőven magasabb keresetet elérni. Ez függhet: műszakpótléktól, ünnepnapi pótléktól, túlórától vagy családi adókedvezménytől… Vagy: milyen szintű képzéseket végzel el nálunk, pl. DGR cat. 6 tanfolyam!
    • A korrekt fizetéseden túl odafigyelünk, hogy idővel és kellő tudással felvértezve ezt folyamatosan növeld! Képzések tárházával fogadunk, mert mindannyiunkban ott rejtőzik a tanulás iránti vágy.
    • Amennyiben a munkaidő megköveteli Budapest és 30 km-es körzetében taxiszolgálat biztosítja, hogy kora hajnalban beérkezz dolgozni vagy este időben hazaérj.
    • Egyébként bejárásodat vidékről, vagyis Budapesten kívülről (50 km-ig), tömegközlekedés esetén 86%-ban térítjük, autóra pedig 15Ft/km-t biztosítunk.
    • Menő közösségi programokkal, rendezvényekkel fogsz találkozni.
    • Átjárhatóságot biztosítunk a reptéri szakmák között.
    • Összetartó csapat vagyunk. Azt nézzük, mit tudsz és nem azt, amit nem.???????
    Bírod még? Ha igen, akkor ezt figyeld:
    • Az is elmondható rólunk, hogy Nálunk bizony lesznek kihívások. Izgalomra azonban semmi ok, ugyanis ezek építeni és csiszolni fogják a jellemed!
    • Kezdetben (1-2 hónap) mentorunk segíti és felügyeli a munkádat, igyekszik átadni minden tudását, ami a munkaköröd szakszerű ellátásához szükséges.
    • Fejlesztheted és kamatoztathatod a problémamegoldó és kommunikációs készséged azzal, hogy nap mint nap személyesen vagy telefonon kell egyeztetned légitársaságokkal és partner cégeinkkel.
    • Biztosan fejlődni fog a „skill csomagod”, amit Mi úgy hívunk: Csapatjátékos attitűd
    • Gyorsan átlátsz majd megoldandó helyzeteket és profi leszel az adminisztrációban.
Elvárások
    NE IJEDJ MEG, DE EZEK A JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:
    • Középfokú iskolai végzettség, büntetlen előélet
    • Aktív alapfokú angol nyelvtudás
    • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
    • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Személyes kompetenciák: Megbízhatóság
Előnyök
    Nálunk EXTRÁNAK számít:
    • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Hirdetés adatai
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x