
Van az a típus, aki
mindig visszahívja az ügyfelet. Aki nem lepődik meg egy extra e-mailen fél öt után. Aki
pánik helyett rendszert csinál a káoszból.
Ha magadra ismertél, akkor lehet, hogy pont téged keresünk az MDS csapatába –
ügyfélszolgálati munkatársként!
Amit az MDS-nél csinálsz majd:
Ez nem egy unalmas telefonos meló, hanem egy igazi pörgős, multitaskingos feladatkör. Olyan lesz, mintha egy webshopot irányítanál – csak nem egyedül.
Hol fogsz dolgozni?
Az MDS Kft., több mint 15 éve van jelen a takarítóiparban. De nem az iratokat porolgatják – takarítás minden formában és szektorban, gépek, eszközök, webshop, piacterek, kiszállítás, ügyfélszolgálat – meghatározó részt foglalnak el a takarító ágazatban. A legjelentősebb vállalatoknál és a legmenőbb márkák üzleteiben nekik köszönhető a csillogó kirakat, és egyre növekvő piaci szerepük fejlődik a takarító eszközök eladásában és kölcsönzésében.
Az elmúlt években hatalmas fejlődésen mentek keresztül:
Saját webshopot működtetnek Magyarországon és Romániában
Emellett piactereken keresztül értékesítenek: Ausztriában, Németországban, Lengyelországban, Bulgáriában, Csehországban, Szlovéniában és Görögországban is.
A cég dinamikusan terjeszkedik, jelenleg is új piacok nyitásán dolgozik.
Céljuk, hogy a következő 1–2 évben a teljes közép-európai régióban meghatározó szereplővé váljanak a tisztítóipari eszközök és gépek online értékesítésében.
A növekedés viszont nem jön meg magától. Ehhez
profi, motivált, lendületes csapat kell – épp ezért keresünk most egy
új ügyfélszolgálati munkatársat.
Küldd el önéletrajzodat a
toborzas@hrkopo.hu címre!
Mi történik ezután?
online interjú a HR KOPÓ munkatársaival
Pár személyiségteszt, hogy kerekebb legyen a sztori
Adataidat megkapja a megbízónk (MSD Kft.) és behívnak egy személyes találkozóra, ha úgy érzik, beillenél a csapatba.
Egy sikeres próbanap és már alá is írhatod a munkaszerződésed.
A jelentkezésedtől számítva akár 2 héten belül is lefolyhat a kiválasztási folyamat – rajtunk nem fog múlni!
Feladataid közé tartozik majd:
-
webshopos rendelések figyelése, kezelése (ne aggódj, jó a betanítás)
-
ügyfélemailek és telefonhívások kezelése – gyorsan, profin, mosolyogva (igen, telefonon is érzik!)
-
panaszkezelés – nem baj, ha néha ideges valaki, te megoldod
-
kiszállítások koordinálása – ha bármi csúszik, már te hívod is a futárt
-
aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, piacokkal, csapatokkal – angolul is!
Munkaidő, amit vállalni kell:
-
Hétfőtől péntekig, 8:00 – 16:30
-
Néha beesik egy kis extra – ha az ügyfélnek akkor kell a cucc, akkor megy a mentés is. (Szóval ne legyen gond, ha időnként egy kicsit tovább maradsz.)
Mit kapsz cserébe?:
-
Bér: Nettó 300 000 – 600 000 Ft között, tudás és tapasztalat alapján
-
Céges laptop és telefon
-
Bejárási támogatás
-
Egy nagyon pörgős, nemzetközi közeg, ahol tényleg lehet fejlődni
-
Előrelépési lehetőség, ha nem ijedsz meg a tempótól
-
Egy olyan csapat, ahol nem hagynak egyedül, de számítanak rád