Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Pénzügyi asszisztens, munkavégzés helye BUDAPEST település ( Üröm )
Cégünk 2001 óta az ipari folyamatműszerezés és analitika területén kínál termékeket és szolgáltatásokat. Projektjeink készítésének során különös figyelmet fordítunk a rendszerek fenntarthatóságára, illetve a jövőbeni karbantartására. Gazdasági- és adminisztrációs feladatokra keresünk munkatársat az alábbi hirdetés szerint:
Feladat
  • Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása a vállalatirányítási rendszerünkbe
  • Kimenő számlák készítése, kiküldése
  • Banki utalások rögzítése, tranzakciók ellenőrzése
  • Könyvelési dokumentáció összeállítása
  • Jelenléti ívek összeállítása
  • Kapcsolattartás könyvelővel, bérszámfejtővel
  • Munkatársak mindennapi munkájának támogatása
  • Irodai asszisztensi feladatok ellátása (központi email és telefon kezelése)
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Amit kínálunk
  • Stabil hosszú távú állás egy sikeres családias cégnél
  • Alkalmazotti jogviszony határozatlan időre
  • Céges telefon, notebook
  • Versenyképes fizetés és juttatások
  • Éves árbevétel és egyéni teljesítmény függvényében év végi bónusz
  • Családias, fiatalos közeg
  • Széles körű Wellbeing programok (céges rendezvények, csapatépítő programok, sport- és közösségi programok)
  • Teljes munkaidős alkalmazás, heti 40 óra.
Elvárások
  • Minimum középfokú végzettség
  • Microsoft Office ismerete
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Önálló munkavégzés, monotonitás tűrés
Előnyök
  • Pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Gazdasági végzettség, Gazdasági alapismeretek
  • Felsőfokú végzettség (BA/BSc)
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x