Pénzügyi asszisztens, munkavégzés helye BUDAPEST település (
Solymár
)
Cégünk 2001 óta az ipari folyamatműszerezés és analitika területén kínál termékeket és szolgáltatásokat. Projektjeink készítésének során különös figyelmet fordítunk a rendszerek fenntarthatóságára, illetve a jövőbeni karbantartására. Gazdasági- és adminisztrációs feladatokra keresünk munkatársat az alábbi hirdetés szerint:
Feladat
Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása a vállalatirányítási rendszerünkbe
Kimenő számlák készítése, kiküldése
Banki utalások rögzítése, tranzakciók ellenőrzése
Könyvelési dokumentáció összeállítása
Jelenléti ívek összeállítása
Kapcsolattartás könyvelővel, bérszámfejtővel
Munkatársak mindennapi munkájának támogatása
Irodai asszisztensi feladatok ellátása (központi email és telefon kezelése)
Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Amit kínálunk
Stabil hosszú távú állás egy sikeres családias cégnél
Alkalmazotti jogviszony határozatlan időre
Céges telefon, notebook
Versenyképes fizetés és juttatások
Éves árbevétel és egyéni teljesítmény függvényében év végi bónusz
Családias, fiatalos közeg
Széles körű Wellbeing programok (céges rendezvények, csapatépítő programok, sport- és közösségi programok)
Teljes munkaidős alkalmazás, heti 40 óra.
Elvárások
Minimum középfokú végzettség
Microsoft Office ismerete
Alapfokú angol nyelvtudás
Pontos, precíz munkavégzés
Önálló munkavégzés, monotonitás tűrés
Előnyök
Pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat
Gazdasági végzettség, Gazdasági alapismeretek
Felsőfokú végzettség (BA/BSc)
Hirdetés adatai
Munkaidő:
Teljes munkaidő
Munkavégzés típusa:
Alkalmazott
Hiba történt!
Elnézését kérjük! A folyamat során váratlan hiba lépett fel! Kérjük, próbálja meg később.
Köszönjük, sikeresen jelentkezett a következő hirdetésre: Pénzügyi asszisztens, munkavégzés helye BUDAPEST település
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.