Partnercégünk 2010-ben alakult, egy több cégből álló cégcsoport részére teljeskörű adminisztratív szolgáltatást nyújtó társaság 2005 óta együtt dolgozó csapatából.Vállalkozásuk két fő tevékenységi területe: a számviteli szolgáltatás (könyvelés, bérszámfejtés, könyvelt anyag számviteli és adózási ellenőrzése) és a tanácsadás (cégalapítás előtti tanácsadás, üzleti és marketing tanácsadás, coaching).
-
A beérkezett jelentkezők igényeinek felmérése
-
Kérdések megválaszolása
-
Egyéni tanácsadás személyes és online formában
-
A vállalkozás szolgáltatásainak értékesítése
-
Nemzetközi felsőoktatási tematikájú előadások megtartása
-
1 műszak
-
munkaidő 8 óra (H-SZ-CS 8:30-17:30; K-P 8:30-15:30)
-
nettó alapbér 380.000 Ft
-
Egyéb juttatások: Kiemelkedő jutalék a cég szolgáltatásainak értékesítése után (főszezonban az alapfizetés akár megduplázható)
-
Túlóra nincs, évi 2x céges rendezvény (oktatási kiállítás) megtartása miatt szükséges lehet szombati munkavégzés. Ennek kompenzálásában rugalmasak vagyunk, fizethetjük, illetve adhatunk helyette másik szabad napot.
-
Nemzetközi felsőoktatási tapasztalat az alábbi országok egyikéből: Hollandia, Dánia, Svédország
-
Megszerzett felsőoktatási képesítés
-
Aktív, minimum B2 szintű angol nyelvtudás
-
Extrovertált személyiségtípus
-
Kitűnő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
-
Proaktivitás
-
Eredményorientált szemlélet
- Személyes kompetenciák:
Eredményorientált gondolkodás
,
Proaktivitás
,
Jó kommunikációs készség
-
Munkaidő:
Teljes munkaidő
-
Munkavégzés típusa:
Alkalmazott