Gyere hozzánk vezetni, ha szeretnél jól keresni, és nem szeretnél unatkozni!
Itt nem fogsz órákat munkára várva üldögélni a kocsiban, és nem kell „nyolcvanazni” a pályán, hogy fél literrel jobb legyen a fogyasztás.
2008 óta működő cégünk folyamatosan fejlődik, ápolja munka kapcsolatait, és bővül mind eszközökkel, mind új partnerekkel, akiket meg becsülünk a precíz pontos munkavégzéssel (Ahogy azt a cégünk dolgozóitól is elvárjuk)!
Talán ezért is sikerült elérnünk azt, hogy munkáink túlnyomórészben közvetlenül az áru tulajdonosától, vagy vevőjétől származnak, nem jön közbe 2-3 spedíció, fővállalkozó, aki rabolná az időnket elakadó infókkal, hiányzó rakszámokkal, hiányos kommunikációval!
Ha ezeket és minden információt a hirdetésben figyelmesen elolvasva, tudomásul véve úgy döntesz hogy érdekel az állás, hívj engem az ügyvezetőt a +36703135591 számon, fuvarszervezőinket a +36204811884 vagy +36705482832 számokon, a HR-es kollégánkat a +36209238936 számon, esetleg bármelyik sofőr kollégánkat a +362074558 10-21 telefonszámok valamelyikén!
Tőlük információt lehet gyűjteni, szakmai és anyagi egyeztetést, illetve a munkába állás részleteit viszont csak az ügyvezetővel személyesen tudod megbeszélni Encsen (3860 Encs, 531/11 hrsz. GPS: 48.3191116, 21.1067031) a cég telephelyén előre egyeztetett időpontban akár hétvégén is!
-
Ömlesztett árut szállítunk az építőipari termékektől (kavics, homok, kő) kezdve a gabonatermékeken át az ipari alapanyagokig (mész, gipsz, ötvözők, nyersvas, perlit, magnetit, fluorid, kaolin)
-
Továbbá főtevékenységként különböző nem veszélyes hulladékokat, fémeket ( színesfém, vas, stb)
-
2025-ben tervezzük a veszélyes hulladékszállítási engedélyt is megszerezni, így ha van egy alap érvényes ADR-ed, az nagy előny a jelentkezésnél
-
Figyelem, poros munka! A gabona, vagy az építőanyag, vagy épp a mészkő, de még a nyersvas is porzik rakodás, billentés közben
-
Ha nem bírod elviselni, hogy folyton zárni kell az ajtót, felhúzni az ablakot amikor rakodsz, vagy hogy külön munkásruhát kell tarts az autóban egyes rakodások miatt, vagy hogy alkalmanként le kell lapátolni a platóról 1-2 talicska árut, akkor sajnos ez nem a te helyed
-
Előny viszont, hogy nem kell 28 spanifert tarts a ládában, nem fog a német rendőr megbüntetni, mert nincs rögzítve az ömlesztett áru
-
Illetve jellegéből adódóan a lerakás általában elég gyors
-
8,5 óránál kevesebb vezetéssel ritkán van vége a napnak
-
Napi 500-700 kilométer
-
Heti 45-50 óra, kétheti 90 óra vezetéssel és minden második autóban töltött hétvégével havi 1 millió HUF körüli összeg üti a markod, egy összegben, szigorúan minden hónap 10.-én
-
Nincs csúszás, késlekedés. (Viszont előleg sincs!)
-
Fiatal Scania vontatók - felszerelve áramátalakítóval, hűtővel, fagyasztóval, mikróval, álló klímával -, 1-2 éves pótkocsik alkotják a flottát
-
Céges telefon
-
Különböző bónuszok elérhetők a béren felül! ( munkába járás támogatása, megtakarítás jutalmazása)
-
C+E kategóriás jogosítvány
-
GKI kártya
-
Digitális tachográf kártya
-
PÁV vizsga
-
ADR igazolvány az nagy előny a jelentkezésnél
-
Munkavégzés helyszíne:
Encs