Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Középszintű MS Office ismerettel rendelkező Szerviz-asszisztenst/adminisztrátort keresünk! Munkavégzés helyszíne: BUDAÖRS ( Herceghalom )
Partnercégünk egy vezető nemzetközi márkát képvisel, mely már több mint 30 éve fémjelzi az ipari szegmensben a kondenzációs kazántechnikát és évek óta meghatározó szereplője a megújuló energiát hasznosító berendezések piacának is. Kis csapat vagyunk, de nagy dolgokat viszünk véghez. Családias környezetben, egymást segítve, jó hangulatban dolgozunk. Partnercégünk megalakulása óta folyamatosan növekszik, és mára az ipari kazánházak egyik legismertebb beszállítójává és szerviz szolgáltatójává vált. Téged keresünk,ha a feladataidat gondosan kezelő, intelligens kommunikációval megáldott, pozitív személyiség vagy és szeretnél csatlakozni a legjobb magyar kazán márkaszerviz csapatába. Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehetséges, melyben kérjük a BRUTTÓ fizetési igényét tüntesse fel!
Feladat
  • adatbázisok, nyilvántartások frissítése
  • számlázás
  • munkarendek koordinálásának segítése
  • bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése
  • szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása
  • munkalapok és rendelések feldolgozása
  • leltározási/raktározási feladatokban közreműködés
  • heti tervezés készítése
  • egyéb irodai adminisztráció
Amit kínálunk
  • Hosszútávú stabil munkalehetőség
  • Versenyképes, bejelentett jövedelem
  • Teljesítmény függvényében prémium
  • Munkavégzéshez szükséges számítógép, telefon
  • Fejlődést támogató, barátságos közeg
  • Havonta céges reggeli
  • Csapatépítő tréningek
  • Privát egészségbiztosítás (próbaidőt követően)
  • Műszaki továbbképzés az ország legjobb szakembereitől
  • A munkaviszony formája: határozatlan, teljes munkaidős.
  • Munkahelyi extrák: Céges rendezvények, Masszázs
Elvárások
  • legalább 3 év szakmai tapasztalat adminisztrációs területen
  • legalább középfokú végzettség
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • középszintű MS Office ismeret (kiemelten Excel - az interjú során teszteljük)
  • kiváló szervező és kommunikációs képesség
  • precíz, magabiztos munkavégzés
  • agilitás, tudásvágy
  • megosztott figyelem
  • ügyfélközpontúság
  • megbízhatóság
Előnyök
  • hasonló területen szerzett 5-10 éves tapasztalat
  • felsőfokú végzettség
  • idegen nyelv ismerete
  • pénzügyi tapasztalat
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x