Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Gazdasági vezetőt keresünk! Munkavégzés helyszíne: Budapest XI. kerület ( Budapest XXI. kerület )
Cégünk 2001 óta az ipari folyamatműszerezés és analitika területén kínál termékeket és szolgáltatásokat. Projektjeink készítésének során különös figyelmet fordítunk a rendszerek fenntarthatóságára, illetve a jövőbeni karbantartására. Ebbe a dinamikusan fejlődő kisvállalkozásban (melynek várható árbevétel 2024-ben 2,6 Mrd Ft, alkalmazotti létszáma 30 fő) keresünk gazdasági és operatív vezetőt, aki felel a cég gazdasági folyamataiért, valamint a cég egyéb (nem alaptevékenységhez kötődő) tevékenységéért.
Feladat
  • Költség tervezés, kontrolling
  • Pénzügyi feladatok (likviditás kezelése; számlázás-, utalások-, banki ügyletek ellenőrzése)
  • Likvid vagyonmérleg elkészítése, likviditás nyomonkövetése
  • Könyvelővel, könyvvizsgálóval kapcsolattartás
  • Munkaügy (adatszolgáltatások, cafetéria, fizetések, jövedelmek kezelése)
  • ÁFA és egyéb adóügyek
  • Eszközgazdálkodás
  • Biztosítások felülvizsgálata
  • Szerződéskötések gazdasági felügyelete
  • Nyilvántartások (Intrastat, termékdíj analitika) felügyelet
  • HR stratégia előkészítése
  • Munkaszerződések, munkaköri leírások előkészítése, nyilvántartása
  • Munkaerő keresés, felvétel
  • Well beeing program működtetésének felügyelete
  • Munkavédelmi és munkaegészségügyi folyamatok felügyelete
  • Vállalatirányítási rendszer kezelése, felügyelete
  • IT rendszert működtető alvállalkozónkkal kapcsolattartás
  • IT eszközbeszerzés, eszközgazdálkodás
  • Mobil és vezetékes kommunikációs szolgáltatók kezelése
  • Beszerzési terv előkészítése
  • A cég működéséhez tartozó beszerzések irányítása, felügyelete
  • Logisztika felügyelete
  • Autóbeszerzés, finanszírozás előkészítése, lebonyolítása
  • Műhelybérlet, iroda rezsi és egyéb szolgáltatók kezelése
  • Marketing terv előkészítése
  • Céges online megjelenés tervezése, követése (honlap, LinkedIn, és egyéb közösségi média felületek)
  • Marketing anyagok előkészítése
  • Céges rendezvények, előadások, szakmai nap összefogása
  • ISO 9001:2015 minőségbiztosítási rendszer működtetése
  • SCC minőségbiztosítás működtetése
  • A Gazdasági és operatív vezető közvetlenül irányítja a cégen belül a fenti feladatokhoz kapcsolódó ügyintézéssel megbízott munkavállalókat. A leírt feladatok egy részét külső szolgáltatók biztosítják, feladata a szolgáltatókkal való kapcsolattartás, szerződéskötés, végrehajtás felügyelete. Együttműködik a fenti feladatok végrehajtásában a vezetőkkel. A fenti feladatokhoz kapcsolódóan terveket előkészít a döntésekhez (döntéselőkészítés). Önállóan dönt az ügyvezetővel együttműködve a szerződéses és gazdálkodási feladatokban a jóváhagyott terveken belül
Amit kínálunk
  • Teljes munkaidős alkalmazás, heti 40 óra
  • Stabil hosszú távú állás egy sikeres családias cégnél
  • Alkalmazotti jogviszony határozatlan időre
  • Céges telefon, notebook
  • Heti 1 alkalommal Home Office
  • Folyamatos szakmai fejlődés
  • Versenyképes fizetés és juttatások
  • Céges gépjármű
  • Éves árbevétel és egyéni teljesítmény függvényében év végi bónusz
  • Széles körű Wellbeing programok (céges rendezvények, csapatépítő programok, sport- és közösségi programok)
Elvárások
  • Csapatjátékos, analitikai szemlélet, megbízhatóság, precizitás stb
  • Gazdasági végzettség, műszaki végzettség illetve tapasztalat előnyt jelent
  • Hasonló területen eltöltött 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x