Cégünk 2001 óta az ipari folyamatműszerezés és analitika területén kínál termékeket és szolgáltatásokat. Projektjeink készítésének során különös figyelmet fordítunk a rendszerek fenntarthatóságára, illetve a jövőbeni karbantartására.
Ebbe a dinamikusan fejlődő kisvállalkozásban (melynek várható árbevétel 2024-ben 2,6 Mrd Ft, alkalmazotti létszáma 30 fő) keresünk gazdasági és operatív vezetőt, aki felel a cég gazdasági folyamataiért, valamint a cég egyéb (nem alaptevékenységhez kötődő) tevékenységéért.
-
Költség tervezés, kontrolling
-
Pénzügyi feladatok (likviditás kezelése; számlázás-, utalások-, banki ügyletek ellenőrzése)
-
Likvid vagyonmérleg elkészítése, likviditás nyomonkövetése
-
Könyvelővel, könyvvizsgálóval kapcsolattartás
-
Munkaügy (adatszolgáltatások, cafetéria, fizetések, jövedelmek kezelése)
-
ÁFA és egyéb adóügyek
-
Eszközgazdálkodás
-
Biztosítások felülvizsgálata
-
Szerződéskötések gazdasági felügyelete
-
Nyilvántartások (Intrastat, termékdíj analitika) felügyelet
-
HR stratégia előkészítése
-
Munkaszerződések, munkaköri leírások előkészítése, nyilvántartása
-
Munkaerő keresés, felvétel
-
Well beeing program működtetésének felügyelete
-
Munkavédelmi és munkaegészségügyi folyamatok felügyelete
-
Vállalatirányítási rendszer kezelése, felügyelete
-
IT rendszert működtető alvállalkozónkkal kapcsolattartás
-
IT eszközbeszerzés, eszközgazdálkodás
-
Mobil és vezetékes kommunikációs szolgáltatók kezelése
-
Beszerzési terv előkészítése
-
A cég működéséhez tartozó beszerzések irányítása, felügyelete
-
Logisztika felügyelete
-
Autóbeszerzés, finanszírozás előkészítése, lebonyolítása
-
Műhelybérlet, iroda rezsi és egyéb szolgáltatók kezelése
-
Marketing terv előkészítése
-
Céges online megjelenés tervezése, követése (honlap, LinkedIn, és egyéb közösségi média felületek)
-
Marketing anyagok előkészítése
-
Céges rendezvények, előadások, szakmai nap összefogása
-
ISO 9001:2015 minőségbiztosítási rendszer működtetése
-
SCC minőségbiztosítás működtetése
-
A Gazdasági és operatív vezető közvetlenül irányítja a cégen belül a fenti feladatokhoz kapcsolódó ügyintézéssel megbízott munkavállalókat. A leírt feladatok egy részét külső szolgáltatók biztosítják, feladata a szolgáltatókkal való kapcsolattartás, szerződéskötés, végrehajtás felügyelete. Együttműködik a fenti feladatok végrehajtásában a vezetőkkel. A fenti feladatokhoz kapcsolódóan terveket előkészít a döntésekhez (döntéselőkészítés). Önállóan dönt az ügyvezetővel együttműködve a szerződéses és gazdálkodási feladatokban a jóváhagyott terveken belül
-
Teljes munkaidős alkalmazás, heti 40 óra
-
Stabil hosszú távú állás egy sikeres családias cégnél
-
Alkalmazotti jogviszony határozatlan időre
-
Céges telefon, notebook
-
Heti 1 alkalommal Home Office
-
Folyamatos szakmai fejlődés
-
Versenyképes fizetés és juttatások
-
Céges gépjármű
-
Éves árbevétel és egyéni teljesítmény függvényében év végi bónusz
-
Széles körű Wellbeing programok (céges rendezvények, csapatépítő programok, sport- és közösségi programok)
-
Csapatjátékos, analitikai szemlélet, megbízhatóság, precizitás stb
-
Gazdasági végzettség, műszaki végzettség illetve tapasztalat előnyt jelent
-
Hasonló területen eltöltött 3-5 év szakmai tapasztalat
-
Angol nyelvtudás
-
Munkaidő:
Teljes munkaidő
-
Munkavégzés típusa:
Alkalmazott