Részletes kereső

Munkalehetőség Mindenkinek Kft.

Digital Account Manager ( Budapest XI. kerület )
Dinamikusan fejlődő digitális ügynökségünk Digital Account Managert keres!
Feladat
  • Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel, státuszolás, riportálás, ügyféligények felmérése
  • Személyre szabott online marketing tanácsadás az új és meglévő ügyfeleknek
  • Szakértelmen és elemzésen alapuló, megtérülő marketing eszközök kiajánlása ügyfeleknek és érdeklődőknek
  • Specialista kollégák briefelése: grafikusok, webdesignerek, PPC hirdetéskezelők, SEO és content marketing szakértők
  • Feladatok ütemezése, kiosztása, a kapacitások és a prioritások tervezése
  • Beérkező ajánlatkérések precíz és gyors megválaszolása, majd találkozók szervezése és lebonyolítása
Amit kínálunk
  • Kiemelkedő, átlag feletti versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Nemzetközi projektekben való részvétel
  • Érdekes projektek piacvezető márkák számára
  • Kényelmes, igényes munkakörnyezet
  • Állandó fejlődési lehetőség
  • Google Partner ügynökségként Beta termékek és funkciók elsőként való megismerése
  • Folyamatos szakmai tréning lehetőségek
  • Négylábú kollégák és kutyabarát iroda
  • Fiatal, kreatív szakemberekből álló csapat
  • Céges telefon és céges laptop
  • Home office lehetőség (heti 2 nap)
Elvárások
  • 2 év ügynökségi tapasztalat account manager vagy annak megfelelő munkakörben
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Nem kell specialistának lenni, de érteni szükséges az alapvető online marketing eszközök működését: PPC, SEO, webanalitika, webdesign, landing page tervezés, ecommerce marketing
  • Releváns felsőfokú végzettség
  • Rugalmas munkavégzési stílus, szeresd a pörgést és a minden napi kihívásokat, de nem riasszon meg az adminisztráció sem
  • Precizitás, gyors gondolkodás, talpraesett személyiség
  • Nyitott, tanulni és fejlődni akaró személyiség
  • Erős statisztikai és elemző affinitás
  • Erős számítógépes ismeretek (MS Excel és PowerPoint)
  • Részvétel a szolgáltatásaink fejlesztésében
  • Legkisebb szükséges iskolai végzettség: Felsőfokú iskolai végzettségek
  • Szoftver ismeret: Microsoft Excel(Hozzáértő szint) , Microsoft Powerpoint(Hozzáértő szint)
  • Személyes kompetenciák: Precizitás , Gyors munkavégzés , Jó kommunikációs készség , Kapcsolatteremtő készség , Nyitottság , Fejlődés orientált
Előnyök
  • Projekt és task manager programok ismerete (Asana, Trello, stb.)
  • Értékesítői tapasztalat digitális marketing vagy IT területen
Hirdetés adatai
  • Munkaidő: Teljes munkaidő
  • Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.
Tovább Tudj meg többet
x