Az NKM Ügyfélkapcsolati Kft., a Nemzeti Közművek tagjaként, mintegy 775 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el árammal. Legfontosabb célkitűzése, hogy szolgáltatásának színvonalát, biztonságát és minőségét szem előtt tartva végezze munkáját, figyelembe véve a fogyasztók igényeit, csakúgy, mint a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás szempontjait.
-
Ügyfelek tájékoztatása
-
Az ügyfelek irányítása a megfelelő munkatárshoz
-
Sorszámkiadás
-
Nyomtatványok kitöltetésében való segítségnyújtás
-
Hétfő, kedd, csütörtök, péntek 08.00-14.00, szerda 08.00-20.00, előre egyeztetett beosztás szerint
-
Bérezés bruttó 857 Ft/óra
-
Hosszú távú, biztos munkalehetőség
-
Kellemes munkahelyi légkör
-
Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
-
18. életév betöltése
-
Jó kommunikációs készség
-
Határozott fellépés
-
A munka vállalása folyamatosan, minimum fél évig
- Személyes kompetenciák:
Megbízhatóság
-
Rugalmas és nagy ráérés
-
Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
-
Munkavégzés típusa:
Diákmunka
-
Keresett fő:
1 Fő