Partnercégünk bioklimatikus pergolákat és teraszárnyékoló berendezéseket forgalmazó Siófoki székhelyű cég részére IRODAI ASSZISZTENS POZÍCIÓRA MUNKATÁRSAT KERESÜNK! Ha szeretnél egy dinamikusan fejlődő, prémium pergolákat, üvegrendszereket, árnyékolókat forgalmazó cég csapattagja lenni, akkor várjuk a jelentkezésedet!
-
Az irodavezető munkájának mindennapi támogatása
-
Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok teljes körű ellátása
-
Adatrögzítés, dokumentumok rendszerezése, kezelése
-
Kimenő és bejövő e-mailek/postai anyagok kezelése, nyilvántartása
-
Kimenő és bejövő számlák rendszerezése, nyilvántartásának vezetése
-
Bérezés egyéni megállapodás alapján
-
Egy műszakos munkarend
-
8 órás munkaidő
-
minimum középfokú végzettség
-
irodai adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
-
word és excel magabiztos használata
-
Precíz és következetes munkavégzés
-
Csapatszellem
-
Angol nyelvtudás
- Személyes kompetenciák:
Csapatközpontú szemlélet
,
Precizitás
-
pénzügyi végzettség, vagy azon a területen szerzett tapasztalat
-
eredmény-orientált gondolkodás
-
B kategóriás jogosítvány
-
Munkaidő:
Teljes munkaidő
-
Munkavégzés típusa:
Alkalmazott