A FEV IX. Zrt. Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Önkormányzat 100%-os
tulajdonában álló gazdasági társaság, amely új ügyfélszolgálati munkatárását keresi.
Feladat
Az ügyfelektől érkező telefonos megkeresések, kérdések megválaszolása; panaszok rögzítése, kezelése, megválaszolása, hibabejelentés felvétele, továbbítása (Call Center)
Az ügyfelektől érkező írásbeli (levél, e-mail) megkeresések, kérdések megválaszolása; panaszok rögzítése, kezelése, megválaszolása (Back office)
Ügyfelekkel történő ügyfélszolgálati ablakos ügyintézés, engedélyek, befizetések adminisztrációja (Front office)
Várakozási engedélyek rögzítése, kiadása
Számlázás, pénztár kezelés
Adminisztrációs feladatok ellátása
Irattározási munkák elvégzése
Amit kínálunk
br. 476.000,- Ft havi bér
Cafetéria juttatás: évi nettó 200.000,- Ft
Tervezett béremelés (2024-től)
Munkaidő hétfőtől-péntekig, 08:00-tól 16:00-ig
Elvárások
1-3 év irodai, adminisztratív vagy ügyfélszolgálati tapasztalat
Kiváló szintű kommunikáció szóban és írásban,
Pontosság, precizitás, diszkréció
Megfelelő stílus
Személyes kompetenciák: Jó kommunikációs készség
, Pontosság
, Precizitás
, Diszkréció
Hirdetés adatai
Munkaidő: Teljes munkaidő
Munkavégzés típusa: Alkalmazott
Hiba történt!
Elnézését kérjük! A folyamat során váratlan hiba lépett fel! Kérjük, próbálja meg később.
Köszönjük, sikeresen jelentkezett a következő hirdetésre: Ügyfélszolgálati irodai munkatárs
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A sütik kikapcsolása a böngésző beállításaiban lehetséges.